Forum linkidoemule.itp Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Civilization IV + Warlords (2006) *PL* Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
adi9
Member
Member



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cze-wa

PostWysłany: Pią 21:17, 15 Gru 2006 Powrót do góry

Image
Image

Producent: Firaxis Games
Wydawca: Take 2 Interactive
Dystrybutor PL: Cenega Poland
Kategoria: strategiczne / turowa
Premiera Świat: 25 października 2005 || 24 lipca 2006
Premiera Polska: 25 listopada 2005 || 25 sierpnia 2006
Tryb gry: single / multiplayer || single player
Multiplayer: LAN / Internet
Wymagania wiekowe: 12+
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.7 GB HDD, Windows 2000/XP.

Opis:
Kolejna odsłona kultowej serii gier strategicznych o niemal piętnastoletniej ie wtradycji, zaprojektowana przez jednego z najlepszych designerów, jakich zrodziła matka Ziemia – Sida Meiera.

W czwartej części cyklu przyszedł czas na rewolucyjne zmiany, zarówno pod względem wizualnej strony programu, jak i jego zawartości merytorycznej. Jeśli chodzi o ten pierwszy czynnik, programiści z firmy Firaxis Games zastosowali trójwymiarowy silnik Gamebryo, który napędzał również ich poprzedni produkt – Sid Meier’s Pirates! Dzięki niemu, na mapie świata pojawiło się mnóstwo animowanych obiektów, np. zwierząt, które żywo reagują na rozwój kolejnych metropolii. Oczywiście wprowadzono również możliwość operowania zawieszoną nad lądem kamerą, która pozwala zobaczyć wybrany kawałek świata, nie tylko z dowolnego kąta, ale również w dużym zbliżeniu i oddaleniu. Wszystkie cudy świata będą teraz doskonale widoczne na mapie głównej, dzięki czemu gracz nie będzie musiał przekopywać się przez listę miast, aby je odnaleźć.

Interfejs gry uległ maksymalnemu uproszczeniu, dzięki czemu zniknęło wiele zaśmiecających podstawową mapę świata ikonek. Firma Firaxis Games tworząc Sid Meier’s Civilization IV wyposażyła program w ogromną ilość podpowiedzi zrealizowanych w formie tzw. „tooltips”, dzięki czemu gracz, który dotąd nie miał kontaktu z poprzednimi odsłonami cyklu, uzyska szczegółowe informacje na temat każdego aspektu gry, bez żmudnego przeglądania instrukcji obsługi oraz tzw. Civilopedii (wbudowanej do gry encyklopedii, zawierającej wszystkie potrzebne do zabawy wiadomości).

W Sid Meier’s Civilization IV całkowicie zrezygnowano z odgórnego określenia formy rządów, zastępując go przejrzystym systemem polegającym na doborze konkretnych praw i rozporządzeń. Dzięki temu program umożliwia np. stworzenie surowego dla obywateli państwa policyjnego, w którym będzie respektowane prawo do demokratycznych wyborów, albo i nie – wszystko zależy od upodobań gracza. Z innych stałych elementów, charakterystycznych dla poprzedników, z których ostatecznie zrezygnowano, na pierwszy plan wysuwa się likwidacja wygód i luksusów, które w skrajnych wypadkach pomagały podnieść morale nieszczęśliwych mieszkańców państwa. Ten czynnik został całkowicie zastąpiony przez opcję o nazwie „kultura”, która pełni te same funkcje co poprzednik i w dodatku wpływa na ogólny poziom naszej cywilizacji. Ma on olbrzymie znaczenie podczas kontaktu z obcymi nacjami, które przy okazji „nauczyły się” wreszcie przestrzegać zasady nienaruszalności granic. Gracz manewrując opcjami dyplomatycznymi może całkowicie odgrodzić się od przeciwnika pod groźbą wybuchu wojny, lub umożliwić mu wolny handel na terenie swojego terytorium. W Sid Meier’s Civilization IV położono również silny akcent na wątek religijny. Każda nacja, której uda się jako pierwszej odkryć jeden z ważniejszych ruchów związanych z duchowym rozwojem mieszkańców, ustanawia na swoim terytorium święte miasto, które powoli będzie rozszerzało swoje wpływy na inne metropolie. Proces ten można przyspieszyć korzystając z usług misjonarzy. Oczywiście, inne narody będą próbować przekonać część Twoich mieszkańców do swojego własnego wyznania, co może doprowadzić do pojawienia się w kraju mniejszości religijnych.

W Sid Meier’s Civilization IV pojawiły się nowe jednostki (niektóre specyficzne tylko dla jednej cywilizacji), nacje (w sumie 18 narodów), wynalazki oraz surowce, którymi można handlować z przedstawicielami innych państw. Gra zawiera również rozbudowany tryb multiplayer, który pozwala na zabawę w starym stylu – z podziałem na tury, lub w nowym – w czasie rzeczywistym. Tradycyjna rozgrywka dla jednego gracza jest rozgrywana tylko i wyłącznie w tym pierwszym wariancie.

Warlords to pierwszy, oficjalny dodatek do Sid Meier’s Civilization IV – bestsellerowej gry strategicznej, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w październiku 2005 roku. Programiści z firmy Firaxis Games skoncentrowali się w rozszerzeniu przede wszystkim na postaciach największych przywódców w dziejach świata, mających ogromny wpływ na losy wielu wojen i konfliktów militarnych.

Wśród sześciu nowych cywilizacji jakie oferuje dodatek oraz wszystkich pozostałych znanych z pierwowzoru, pojawiły się potężne osobowości, zwane Warlordami, które powiększają tym samym listę przywódców. Każda nacja otrzymała ponadto unikatowy budynek i jednostkę, premierowe oddziały, usprawnienia miasta oraz trzy niedostępne wcześniej cudy świata. Na mapie świata pojawiły się dodatkowe surowce, które wydatnie pomogą graczowi w rozbudowie cywilizacji. Z racji tego, że rozszerzenie w głównej mierze koncentruje się na działaniach militarnych, wprowadzono możliwość okupowania podbijanych państw. Ujarzmiona w ten sposób nacja stanie się wasalem gracza, dzięki czemu ten ostatni będzie mógł czerpać dodatkowe korzyści z pracy zniewolonych mieszkańców.

W Sid Meier’s Civilization IV: Warlords pojawiło się sześć nowych scenariuszy:

# Unifikacja Chin (350 p.n.e.) – obejmij kontrolę nad jednym z królestw i spróbuj zjednoczyć zwaśnionych władców, aby stworzyć jedno, silne państwo;
# Wojny Peloponeskie (430 p.n.e.) – weź udział w starciu pomiędzy Ateńczykami i Spartanami o kontrolę nad terytorium Grecji;
# Podboje Aleksandra (330 p.n.e.) – pomóż Aleksandrowi Wielkiemu w walce z Persami, Egipcjanami i Hindusami;
# Powstanie Rzymu (300 p.n.e.) – wciel się w rolę Rzymian, Greków, Kartagińczyków, Galów lub Egipcjan w bitwie o tereny śródziemnomorskie;
# Wikingowie (800 n.e.) – stań na czele armii morskich rozbójników i dokonaj najazdów na europejskie miasta. O Twoim zwycięstwie w tej misji zadecyduje wielkość łupów, jakie uda Ci się zdobyć;
# Czyngis-chan (1206 n.e.) – walcz jako legendarny przywódca mongolski i rzuć na kolana całą Azję.





Kod:
ed2k://|file|Sid.Meier's.Civilization IV.+.Warlords.[PL].DVD.[P57].iso|1957046272|12BA6A544A4045932C7B4E8635BFB142|/

Kod:
ed2k://|file|Sid.Meier's.Civilization.IV.+.Warlords.[PL].DVD.[P57].nfo|3853|AA79B1CB94E2CD1D2B705742811D5A60|/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)